SOLIDWORKS 3D Sculptor je modelirnik na spletnem brskalniku, namenjen 3D modeliranju organskih in ergonomsko oblikovanih izdelkov s tako imenovano “subdivision modelling” tehniko. Gre za tehniko modeliranja, pri kateri se za ustvarjanje gladkih površin s pomočjo matematičnih algoritmov ustvarja bolj naravne in realistične oblike.
Zgrajen na oblačno podprti 3DEXPERIENCE platformi, 3D Sculptor nadgradi parametrični potek dela SOLIDWORKS 3D CAD modelirnika z intuitivnim “subdivision” modeliranjem in nemoteno izmenjavo podatkov.
“Push-pull” interakcija
Modelirajte kompleksne površine z uporabo intuitivne “push-pull” interakcije.
Modeliranje na podlagi skic
Uporabite slike in skice kot pomoč pri risanju 3D geometrije
Iz površin v NURBS
Avtomatsko pretvorite “subdivision” površine v NURBS geometrijo.
Okolja za modeliranje
Brezhibno menjavanje med konceptualnim in detajlnim okoljem za modeliranje.
Fleksibilen razvojni proces
Naredite spremembe na katerikoli točki razvojnega procesa brez potrebe po ponovnem modeliranju.
Sestavljanje z lahkoto
Odpravite potrebo po vnaprejšnjem načrtovanju strukture sestavljanja. V enotnem okolju urejajte tako komponente kot tudi sestave.