Aplikacije za simulacije na 3DEXPERIENCE® platformi omogočajo enostavno povezovanje s programom SOLIDWORKS®. Uporabniki lahko na enostaven način uvozijo knjižnice ročno definiranih materialov iz SOLIDWORKS-a na 3DEXPERIENCE platformo. Osnovni (Core) materiali imajo definirane lastnosti, ki jih lahko uporablja tako SOLIDWORKS Simulation, kot tudi vse simulacijske aplikacije na 3DEXPERIENCE platformi.
Aplikacija Material Definition je na 3DEXPERIENCE platformi vključena v mnogo vlog, ki so osredotočene na simulacije. Omogoča definiranje novih Core in Covering materialov in uvoz že obstoječih knjižnic materialov iz SOLIDWORKS-a (imajo *.sldmat format).
Da razumemo kako se uporabljajo materiali na 3DEXPERIENCE platformi, je naprej potrebno vedeti, kako so definirani. Obstajata 2 tipa materialov, ki jih lahko dodelimo 3D modelom, Core in Covering materiali.
- Core materiali na 3DEXPERIENCE platformi so enako definirani kot materiali v SOLIDWORKS-u. Ti vsebujejo podatke o materialnih lastnostih, kot so gostota, modul elastičnosti, Poissonovo število itd. Dodelitev Core materiala našim modelom je pogoj za izvajanje simulacij.
- Covering materiali na 3DEXPERIENCE platformi so enako definirani kot videz (ang. appearance) v SOLIDWORKS-u. Ti vsebujejo podatke o videzu 3D modela ali pa materiala, ki oplaščuje 3D model. Za primer lahko vzamemo bronast ulitek, ki je prašno barvan z rdečo barvo. Za Covering material bi izbrali rdečo barvo, kateri lahko dodatno spreminjamo videz (odtenek, svetlost, sijaj… ). Dodelitev Covering materiala omogoča na 3DEXPERIENCE platformi dodelitev vizualnega izgleda 3D modela.